Visa reikiama pagalba
Telefonu: +370 654 34968

Prekių pristatymo informacija


Mūsų prekės pristatomos pašto/kurjerio (ir kitomis alternatyviais jūsų pasrinktais pristatymo būdais) pagalba.
Gavę Jūsų užsakymą, mes, jį iš karto apdorojame. Užsakytas prekes Jūs gausite per 2-5 darbo dienas. Vidutiniškai prekes Jūs gausite per 3 darbo dienas nuo užsakymo priėmimo ir apmokėjimo dienos. Jūs sutinkate, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. „eviishop.lt“, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Jums pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę. Jums atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Jums sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas.
„eviishop.lt“ neatsako už Jūsų užsakytos prekės nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės ar dėl aplinkybių, kurių „eviishop.lt“ negalėjo kontroliuoti ir užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui.
„eviishop.lt“ visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Jums nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Jūsų kaltės arba nuo Jums priklausančių aplinkybių. Kurjeris neturėjęs galimybių pristatyti prekių Jums dėl Jūsų kaltės arba nuo Jums priklausančių aplinkybių, papildomai derina Jums tinkamą naują pristatymo laiką. Pakartotinis pristatymas apmokestinamas antrą kartą ir atliekamas ne daugiau kaip du kartus. Kitu atveju, Jums du kartus nepriėmus prekių, prekės grąžinamos „eviishop.lt“, o pinigai už prekes negrąžinami.
„eviishop.lt“ arba „eviishop.lt“ įgaliotas atstovas neatsako ir netikrina ar prekes atsiima būtent užsakyme paminėtas asmuo. Tai Jūsų atsakomybė. Jūs sutinkate, kad Jūsų užsakyme nurodytu adresu pristačius prekę ir prekę priėmusiam asmeniui pasirašius prekių priėmimo važtaraštyje laikoma, jog prekė yra perduota Jums.
Prekių pristatymo metu Jūs kartu su prekes pristačiusiu asmeniu privalote patikrinti siuntos būklę, ar siuntos pakuotė nėra sušlapusi, suplėšyta ar kitokiu būdu išoriškai pažeista. Pastebėję siuntos pažeidimą, Jūs privalote Kurjerio patektame siuntos pristatymo važtaraštyje nurodyti pastebėtus trūkumus. Pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir Jūs neturite teisės reikšti jokių pretenzijų dėl prekių pažeidimų, o „eviishop.lt“ atleidžiamas nuo bet kokios dėl to kylančios atsakomybės.


Pastebėję, jog prekės neatitinka užsakymo, įsipareigojate nedelsiant susisiekti su „eviishop.lt“ telefonu +370 654 34968 arba el.paštu info@eviishop.lt. „eviishop.lt“ įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl mūsų ar mūsų vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės.